حامیان تفکر اسفندیار رحیم مشایی

آخرین مطالب
پیوندها

رکورد علی مطهری شکست
هتاکی بی سابقه در مجلس

هتاکی بی سابقه در مجلس / نماینده معتدل حامی دولت خطاب به کوچک زاده: ... خوردی!دولت بهار: جواد جهانگیرزاده نماینده حامی دولت و عضو فراکسیون رهروان، امروز توانست رکورد استفاده از الفاظ رکیک در مجلس شورای اسلامی را که پیش از آن در اختیار علی مطهری بود، بهبود بخشد.
 

دولت بهار/ خبرنگار پارلمانی خبرگزاری تسنیم امروز گزارش داد که پس از تذکر بهروز نعمتی که رئیس مجلس آن را خارج از موضوع دستور عنوان کرد، صحن پارلمان برای دقایقی متشنج شد.

در میان توضیحات رئیس مجلس در پاسخ به تذکر بهروز نعمتی وی که نسبت به این موضوع اعتراض داشت، داد و فریاد می‌کرد که لاریجانی به وی گفت "این موضوع مربوط به دستور کار نیست، اما بنده به خاطر اینکه شما مطرح کردید پاسخ دادم و در حال حاضر شما عصبانی هستید و من متوجه نمی‌شوم که چه می‌گویید."

از سوی دیگر جواد جهانگیرزاده نماینده مردم ارومیه نیز در همین زمینه اعتراض داشت که مهدی کوچک‌زاده نماینده تهران خطاب به وی گفت "سر جایت بنشین، چرا می‌خواهی در حال حاضر تذکر بدهی که جهانگیرزاده خطاب به وی گفت تو بنشین سر جایت و حرف نزن؛ چه کسی گفته تو حرف بزنی."

جهانگیرزاده سپس خطاب به کوچک‌زاده گفت: (...) خوردی، پرونده‌ات دست من است. در این هنگام روح‌الله حسینیان و سیدعلی طاهری نزد جهانگیرزاده رفتند و سعی داشتند وی را آرام کنند. از سوی دیگر نیز بهروز نعمتی کماکان داد و فریاد می‌کرد که کاظم جلالی و سیدشریف حسینی و کمال‌الدین پیرموذن و احمدرضا دستغیب و سیدمرتضی حسینی نزد وی رفتند و قصد داشتند وی را آرام کنند.

گفتنی است پیش از این یک بار دیگر علی مطهری در سال 89 از الفاظ رکیک در مجلس شورای اسلامی استفاده کرده بود. علی مطهری گفته بود: «آقای حسینیان فرمودند که برای اینکه مشکل اصولگرایان حل بشود، اصولگرایان هیچ مشکلی غیر از افرادی مثل جنابعالی و دوستانتان که برنامه دیروز را ارائه کردید ندارند هیچ مشکلی غیر از امثال شما ندارند مثل آقای کوچک‌اف که ریشه روسی دارد قبلاً اسمشان کوچک‌اف بوده، بعداً تبدیل به کوچک زاده کردند و باید این را روشن کنند (اعتراض کوچک‌زاده) مطهری: "خفه شو بتمرگ، بتمرگ (...)». این هتاکی علی مطهری بعدها از متن مذاکرات مجلس شورای اسلامی حذف شد.

نکته جالب توجه اینکه هدف هتاکی های رکیک و خیابانی برخی از نمایندگان مجلس، هر بار کسی جز دکتر مهدی کوچک زاده نبوده است.

کوچک زاده از جهانگیرزاده شکایت کرد
مهدی کوچک زاده نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی به خبرنگار ایسکانیوز گفت: به دلیل توهین و رفتار زشت جواد جهانگیر زاده نماینده مردم ارومیه که صبح امروز در صحن علنی مجلس رخ داد در هیات نظارت بر رفتار نمایندگان شکایتی تنظیم کردم.

این نماینده مجلس افزود: من جنجالی در مجلس راه نیانداختم. وقتی آقای جهانگیر زاده تذکر داد، تنها به او گفتم، این تذکر مطابق ایین نامه نیست.
 
وی افزود: بعد از این حرف من، جهانگیر زاده به سمت من آمد و حرف های زشتی را به من نسبت داد.
 
کوچک زاده تاکید کرد: بعد از پایان جلسه علنی در هیات نظارت بر رفتار نمایندگان به خاطر سخنان زشتی که به من نسبت داده شد، از وی شکایت کردم.

 هتاکی بی سابقه در مجلس / نماینده معتدل حامی دولت خطاب به کوچک زاده: ... خوردی!

هتاکی بی سابقه در مجلس / نماینده معتدل حامی دولت خطاب به کوچک زاده: ... خوردی!

هتاکی بی سابقه در مجلس / نماینده معتدل حامی دولت خطاب به کوچک زاده: ... خوردی!

هتاکی بی سابقه در مجلس / نماینده معتدل حامی دولت خطاب به کوچک زاده: ... خوردی!

 

۹۳/۰۶/۰۲ موافقین ۰ مخالفین ۰

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">