حامیان تفکر اسفندیار رحیم مشایی

آخرین مطالب
پیوندها

۳ مطلب در ارديبهشت ۱۳۹۳ ثبت شده است

۲۳:۲۹۱۶
ارديبهشت


اگـرچه مشاور ارشد رییس جمهور در اظهاراتی مبهـم و کنایه‌دار خلاف اصول انقلابی صحبت کرد و سخن از بازگـشت نمـادهای سلطـنتی به مـیان آورد، اما امام خمینی (ره) بدون هیچ کنایه‌ای "شیر و خورشید" را نماد منحوس طاغوت و سلطنت می‌دانستند.

به گـزارش پایـگاه جوان انقـلابی ؛ متاسفانه دسـتیار ارشد رئیـس‌جمـهور در امور اقوام و اقلیت‌هـای دینی و مـذهبی و در جمع یهــودیان شیراز نسبت به بازگشت نشان شیر و خورشید ابراز علاقه کرد و با توجیهات خاص خود ادعاهایی را مطرح کرده است که با سکوت مسوولان دولتی و انتقاد مردم انقلابی همراه بوده است.
 یونسی درباره نماد شیر خورشید گفت: عده‌ای خیال می‌کردند نماد شیر و خورشید در میان پرچم ایران یک نماد سلطنتی است اما اینگونه نیست.

یونسی در ادامه اظهارات عجیبش ادامه داد: شیر نماد حضرت علی(ع) و خورشید نماد حضرت محمد(ص) است و تنها تاجش مربوط به شاه بود.

وزیر سابق اطلاعات اضافه کرد که “اگر به من باشد، هلال احمر را تغییر می‌دهم و شیر و خورشید را جایگزین آن می‌کنم؛ البته برای هلال احمر هم احترام قائلم.”

اگرچه هیـچ یک از مقام‌های مسوول دولتی درباره این اظهارات شاذ و غیر مربوط توضیحی ارائه نداده‌اند و عملا با سکوت خود به دنبال گذشتن از کنار این تناقض آشکار با اصول انقلابی هستند، اما مردم انقلابی نسبت به ان واکنش نشان داده و خواهند دادند.

ـ

javanenghelabi - younosi 2ـ

از سوی دیگر، امام خمینی (ره) نیز به زعم یونسی جزو آن عده‌ای بوده‌اند که نماد شیر و خورشید را یک نماد سلطنتی می‌دانستند و بر اساس همین ایشان ۳۶ سال پیش در تاریخ ۵۷/۱۲/۱۰ در مدرسه فیضیه قم و در جواب به افرادی که خواهان ماندگاری نمادهای سلطنتی در کشور هستند، می‌فرمایند: ما مبارزۀ با فساد را با دایرۀ امر به معروف و نهی از منکر که یک وزارتخانۀ مستقل بدون پیوستگی به دولت، با یک همچو وزارتخانه‏‌ای که تأسیس خواهد شد ان‏شاءاللّه‏ مبارزۀ با فساد می‏‌کنیم؛ فحشا را قطع می‏‌کنیم؛ مطبوعات را اصلاح می‏‌کنیم؛ رادیو را اصلاح می‏‌کنیم؛ تلویزیون را اصلاح می‌کنیم؛ سینماها را اصلاح می‏‌کنیم. تمام اینها به فرم اسلام باید باشد. تبلیغات، تبلیغات اسلامی، وزارتخانه‌‏ها، وزارتخانه‏‌های اسلامی، احکام، احکام اسلام. حدود اسلام را جاری می‏‌کنیم؛ خوف از اینکه غرب نمی‌‏پسندد نمی‏‌کنیم.

غرب ما را خوار کرد؛ غرب روحیات ما را از بین برد. ما را غربزده کردند؛ ما این غربزدگی را می‏‌زداییم. ما با ملت ایران، با همراهی ملت ایران، با پشتیبانی ملت ایران، تمام آثار غرب را ـ تمام آثار فاسده، نه آثاری که تمدن است ـ تمام اخلاق فاسدۀ غربی را، تمام نَغَمات باطلۀ غربی را خواهیم زدایید. ما یک «مملکتِ محمدی» ایجاد می‏‌کنیم. بیرق ایران نباید بیرق شاهنشاهی باشد، آرم‌های ایران نباید آرم‌های شاهنشاهی باشد؛ باید آرم‌های اسلامی باشد. از همۀ وزارتخانه‌‏ها، از همۀ ادارات، باید این “شیر و خورشید” منحوس قطع بشود؛ عَلَم اسلام باید باشد. آثار طاغوت باید برود. اینها آثار طاغوت است؛ این تاج آثار طاغوت است؛ آثار اسلام باید باشد.

ـjavanenghelabi - emam khomeiniـ

۱۱:۲۶۱۶
ارديبهشت


یکی از اتهـاماتی که مخالفان در سـال های دولـت دهـم به دکتـر احمـدی نـژاد وارد می کنند این است که آقای احمدی نژاد در ابتــدای اردیبهشــت ســال ۱۳۹۰ به مدت یـازده روز علیـه رهبـر معظـم انقـلاب اسلامی تحصـن نمـوده و قصـد داشتـه اسـت که از طریق این خانه نشینی حضـرت آیـت الله خامنــه ای را تحـت فشـار قرار دهـد!

به گزارش پایگاه جوان انقلابی ؛ اهـل سیـاست به نیـکی می داننـد کـه برای وقـوع این اتفــاق مهـم ، احتیاج به زمینه سازی و مقدمه چینی همچـون ایراد چند و یا حداقل یک  سخنرانی علیه رهبـری و یا با تحریک احساسات  مردم ،  و یا لااقل با لغو دیدارهای هفتـگی خود با رهبـری مقدمه این عمل را فراهم سازد  که هیچ کدام از این اتفاقات پیش فرض به وقوع نپیـوستـه و در همین مدت نیز آقـای دکتـر احمـدی نژاد با رهبری معظـم انقـلاب سه دیـدار داشتـه اند و رهبــری عزیز نیز در این مدت و در سخنرانی خویش صریحا از دولـت و شخص رئیس جمهور دفاع نموده اند.

ـ

همه ی مخالفـان و منتقدان آقای دکتـر احمـدی نـژاد تحصن خودسـاخته رئیـس جمهـور را یازده روز اعلام کرده اند ؛ درحالی کـه به استناد به سـایت های خبـری معتبر می توان به نیکی دریافـت که به مدت یک هفته هیـچ خبری از آقای احمـدی نژاد و حضـور و سخـنرانی  و اعمال ایشـان منتشر نشده است. در اینجا فقط تیتر اخبـار سایـت فـارس نیوز  متعلق به سپاه پاسـداران رادر فروردین و اردیبهشـت سال ۱۳۹۰ می آوریم :

ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

۱۸ فروردین ۱۳۹۰

 دکتر احمـدی نـژاد در ادامـه سفرهـای استـانی وارد کرمانشـاه شد.

۲۴ فروردین ۱۳۹۰

 دکتر احمـدی نـژاد در ادامـه سفرهـای استانی وارد سیستـان و بلوچستـان شـد.

۲۸ فروردین ۱۳۹۰

 دکتر احمـدی نـژاد با قبـول استعفـای وزیر اطـلاعات ، وی را به عنـوان « مشـاور رییس‌جمهـور در امـور اطـلاعاتی » منصـوب کـرد.

۳۰ فروردین ۱۳۹۰

 ابقـای حجت الاسلام  مصلحی با انتشـار حکم حکومتی حضرت امام خامنـه ای روحی فـداه

۳۱ فروردین ۱۳۹۰

 دکتر احمـدی نـژاد در ادامه سفـرهای استـانی وارد کردستـان شد.

۱  اردیبهشت ۱۳۹۰

 به منظـور افتتـاح ١۶١٢ واحـد مسکونی مهـر ؛  دکتر احمـدی نـژاد وارد ایلام شد.

 

۳  اردیبهشت ۱۳۹۰

 حضـرت امـام خامنـه ای : تحلیلهـا را بردند به این سمت که بله ، در داخل نظام جمهورى اسلامى شکاف ایجاد شده است ، حاکمیت دوگـانه شده است ، رئیس جمهور حرف رهبرى را گوش نکرده است! دستگاه‌هاى تبلیغاتىِ خودشان را از این حرفهاى سست و بى‌پایه پر کردند… خب ، واقعاً در کشور دارد خدمت انجام میگیرد …… بحمـداللَّه امـروز کـار دارد انجام میگیرد. مسئولین دولتى هم حقاً و انصافاً دارند تلاش میکنند ؛ هم اعضاى دولت ، هم بخصوص خود رئیس جمهور. اینها شب و روز ندارند ؛ من مى‌بینم، من از نزدیک شاهدم. اینها دائم مشغول کارند ، مشغول خدمت و تلاشند…

۷  اردیبهشت ۱۳۹۰

 گفت‌وگـوی تلفنی دکتر احمـدی نـژاد  با رئیس‌جمهـور ترکمنستـان

۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۰

 دکتر احمـدی نـژاد لایحه عضویـت ایـران در موسسـه “ریسکام” را تقدیم مجلس کرد

۱۰  اردیبهشت  ۱۳۹۰

 رئیـس‌جمهـور در پیـامی به جشنـواره بیـن‌المللی فرهنـگی هنـری خلیج‌فارس تاکید کرد :

تـلاش بـرای روسیـاهی و پشیمـانی دشمنـان هویـت ، تاریـخ و فـرهنگ درخشـان دینی و ملی.

۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۰

 دکتر محمـود احمـدی نـژاد در جلسـه هیأت دولــت :

ولایـت فقیـه راه امـام زمـان عجـل الله تعـالی فرجـه الشـریف است. رهبر معظـم انقـلاب در طول دوره ریاست جمهوری بنده ، همواره با روشـن‌بینی ، هوشمنـدی و دقـت هرچـه تمـام‌تر کمک، مدیریـت و هدایـت می‌کننـد و دولـت همیشـه از رهنمـودهای ایشـان بهره برده است….

دولـت حاضر ، تنهـا دولتی اسـت که همـه اعضـای آن بر موضـوع ولایـت فقیه متفق‌القول هستند و میثاق بستـه‌اند تا از آن تبعیـت کننـد. دولـت تا آخـر پـای پرچـم ولایـت فقیـه ایستـاده اسـت و وظـایف خـود را بـه‌طور کامـل انجـام خواهـد داد. البتـه دورکـاری و خـانه‌نشینی چند روزه دلایـلی دارد که ایـن دلایـل را در دل خـود نگـه می‌دارم.

ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

خـانه‌نشینی دکتر احمـدی‌نژاد به روایت آقاتهـرانی : دکتر گریه می کرد و …

   مشرق : حجـت الاسلام آقاتهـرانی شرح ماجرای دیدارش با دکتر احمـدی نـژاد را اینطور بیان می کند : بنده تازه ازسفر از چین برگشته بودم که مطلع شدم آقـای احمـدی نژاد درجلسات هیات دولت شرکت نمی کند. بعد از شرکت در جلسه مجلس تصمیم گرفتم با دکتر احمــدی نژاد دیداری داشته باشم ؛ آقـای لاریجـانی به من گفـت من با رفتـن شما مخالفم و بنده عرض کـردم بنده مـانعی برای این دیدار نمی بینـم. درمقـابل آقای لاریجانی اصرار کردند که لااقل استخاره کنید که بنده عرض کـردم به نظر من اینجـا جای استخـاره نیست.

ـ

javanenghelabi.ir 1392 (142)ــ

سپس به منـزل دکتـر رفتـم ؛ همسر ایشان آیفـون راجواب دادنـد و گفتنـد : دکتر در حـال استراحتند.

بنده از ایشان خواسـتم به آقای احمدی نژاد بگوینـد بامـن تمـاس بگیـرند. وقتی به خـانه رسیـدم دیدم برخی سایتها نوشتـه اند : که احمـدی نژاد آقـاتهرانی را بـه منزلـش راه نـداده اسـت!!

۱۲:۱۷۰۹
ارديبهشت


رکوردی که در دولت احمدی‌نژاد به ثبت رسید و به تاریخ پیوستدولت بهار: جنگ دکتر احمد ن‍ژاد در پایین نگه داشتن نرخ تسهیلات بانکی با مخالفان جریان عدالت را می‌توان به یک مسابقه زورآزمایی تشبیه کرد که در یک سوی آن جریان هاشمی، اصولگرا و اصلاح‌طلب و غولهای رسانه‌ای آنها با همکاری رسانه ملی و شبکه‌های خارجی، قرار داشتند و طرف دیگر آن فقط یک نفر بود و آن کسی نبود جز دکتر احمد نژاد.