حامیان تفکر اسفندیار رحیم مشایی

آخرین مطالب
پیوندها

محمد جوادی/ دکتر احمدی نژاد عزیز!
بیا و ندای اللهم عجل لولیک الفرجت را زمزمه کن تا ملتی اینبار با تمام وجودشان باتو فریادش زنند. بیا و جانهای تشنه ولایت را با سخنان بهاریت سیراب کن تا عاشقانت که بی صبرانه منتظر مولایمانند با شنیدن صوت زیبای سرباز بی‌ادعایش، نسیم دوست را بر دل و جان خود حس کنند.
ای فرزند ملت، یاد آن روزهای اول آمدنت به خیر. با لبخند یک آهنگرزاده گندمگون از پس اراده لایزال الهی آمدی و اربابان قدرت و ثروت را یک به یک ناکام کردی. خاضعانه بر صندلی نوکری ملت نشستی و میزهای جاه طلبی در کاخ‌های بیت المال ملت را به موزه عبرت رفاه طلبی تبدیل کردی و خود از محله با صفا و مردمی نارمک تهران به پاستور آمدی تا حلقه‌های مدیریتی قدرت طلبان و ثروت‌اندوزان را به زنجیره خدمت برای ملت بدل کنی.
و تو ای عزیز! تو همان بودی که در 5 تیرماه 1384 پس از رای ایرانیان گفتی به شکرانه این اعتماد، جانم را فدای این ملت بزرگوار خواهم کرد و پس از هشت سال تلاش شبانه‌روزی بدون هیچ ادعایی و البته هزاران برابر مظلوم‌تر از روز اول، پاستور را ترک و به همان محله سابقت بازگشتی.
در این هشت سال از روز اول تا روز آخر، مطلع کلامت دعای فرج مولایمان بود و برای مولایت که ولی خدا بر کره زمین است، شأن ولایتی در همه عالم قائل شدی و در همه حضورت چه در امریکا و سازمان ملل متحدش در حضور سردمداران و قدرتهای جهان و چه در اروپا و در کنفرانس ژنوش در حضور صهیونیستها و حامیانش و چه در مرز فلسطین اشغالی در کنار گوش شیاطینش و چه در ایران خودمان، همان ندا را از ته دل سر دادی و در دل عدالت طلبان ندایت و نوایت نشست. شیرمردی بودی که رفتی و در همه جا فریاد دفاع از مظلومیت فلسطین را شجاعانه از جانب ملت ایران به گوش همه رساندی و دغدغه‌ات دفاع از بشر و انسانیت بود نه چیز دیگر.
دکتر مهربانم!
بیا تا اینبار باهم در آستانه عید ولایت، دستهایمان را به سمت درهای رحمت الهی بالا برده و بخوانیم و بخواهیم تا انسان کامل بیاید و عطر دلنشین عدالتش جهان را در بر گیرد:
اللهم عجل لولیک الفرج و العافیة و النصر و جعلنا من خیر اعوانه و الانصاره و المستشهدین بین یدیه
خدایا در ظهور ولیت و عافیت و پیروزی او تعجیل فرما و ما را از بهترین مدافعان و یارانش قرار بده و ما را از کسانی قرار ده که در حضور حضرتش به درجه‌ی رفیع شهادت نائل می‌شوند.
خداوندا ظهور ولی خودت را نزدیک فرما و در این امر تعجیل کن. خدایا ولی تو در زمان ما فرزند همان امیر المومنینی (ع) است که رسول بزرگوارت (ص) در غدیر خم فرمود من کنت مولاه فهذا علی مولاه. خدایا ولیت ولایتش همان ولایت علی است و ظهور و آشکار شدن ولایتش نیازمند تعجیل در اراده بی انتهای توست. خدایا آشکار کن ولایت او را و بدینوسیله عافیت جامعه انسانیت و پیروزی عدالت‌طلبان بر ظالمان و مخالفان عدالت را محقق فرما.
خدایا عافیت و پیروزی عدالت طلبان را، عافیت و نصر امام مظلوم غایبی قرار بده که امامت و هدایت جامعه را در بستر انسانیت و اختیار اعطائی تو به پیش می برد و با آشکار شدن ولایتش، هدایتش نیز متجلی شده و بشر را در راستای هدایت الهی تو به سوی کمال انسانیت به پیش ببرد.
خداوندا ما را از شاهدان حق و حقیقت قرار بده و جان ما که پر ارزش‌ترین سرمایه هرچند ناچیز ماست، بپذیر. توفیق شهادت در حضور مولایمان را نصیب این بندگان گنهکارت بنما تا شاید این کمترین هدیه برای بخشش بی‌پایان تو باشد.
خداوندا انسان کامل را، برای برپایی عدالت فرابخوان و مارا در صف عدالت طلبان حضرتش قرار بده.
ان شاء الله

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">