حامیان تفکر اسفندیار رحیم مشایی

آخرین مطالب
پیوندها

درباره ی دولت یازدهم آخرین دولت تکنوکرات ها

سه شنبه, ۳۱ تیر ۱۳۹۳، ۱۰:۰۳ ب.ظ

دولت بنفش، با مکر و خدعه بر سر کار آمده  . مکر و خدعه و دروغ ، از ویژگی های دولت های حزبی است. احزاب سیاسی غرب زده، به سیاستی پایبندند که از اخلاق، منفک است.

 این دولت ها، با نصیحت و موعظه، براه نمی آیند.

سیاست های دولت های حزبی،  ما را به یاد پروتکل های یهود می اندازد؛ می نویسد وقتی قدرت در دستان ما نیست، شعار آزادی و ... سر می دهیم ، اما زمانی که به قدرت رسیدیم، کسی حق ندارد شعار آزادی سر دهد!

دولت حزبی و تکنوکرات یازدهم، با دروغ و نیرنگ بر سر کار آمده. در مرام شرایع و سنن الهی، دروغ و خدعه، منجر به شکست است؛ پس مکرشان به خودشان باز خواهد گشت و این سنت حتمی الهی است... چرا که خداوند، حکیم و علیم و قدیر است...

اصلی ترین راهبرد دولت حزبی یازدهم، ادامه دادن راه دولت های هاشمی و خاتمی است!!

پس این دولت ، یک دولت ارتجاعی است. آن هم از نوع غیر انقلابی و غیر اسلامی و غرب زده.

دولت تکنوکرات یازدهم،  یعنی خروج انقلاب اسلامی از ریل اصلی!

چرا که با روی کار آمدن دولت نهم و دهم، امام امت فرمودند که انقلاب اسلامی به ریل اصلی خود بازگشت! دولت های قبلی که باعث خروج انقلاب از ریل اصلی شده بودند دولت های هاشمی و خاتمی بوده اند.

دولت حزبی یازدهم، غرب زده ی غرب گراست! این دولت، دولت مستکبرین بوده چرا که از روزی که حاکم شده، همواره به دنبال باج دهی به استکبار جهانی بوده است.

بنفش، ترکیب آبی و قرمز است. آبی و قرمز در فوتبال، معنای خاصی دارند. بنفش  در سیاست به معنای هم پیمانی چپ و راست علیه امام و امت است.  گفته شد که این دولت ، فراجناحی است؛ در صورتی که قبلا با رنگ بنفش، اعلام کرده بودند که این دولت، دولتی «همه جناحی» است!

 و هزم الاحزاب وحده...

احزاب باید هزیمت شوند. برای هزیمت احزاب و دولت برآمده از آنها، بصیرتی نافذ، بیانی عمارگونه و استقامتی مالک اشتروار نیاز است...

دولت اعتدال...

اما بعد؛

اعتدال را طی 8 سال از 84 تا 92 باید مورد بررسی و دقت نظر قرار داد. هجمه ها، تهمت ها، دروغ ها، ناسزاها، شارلاتان بازی ها، انواع شایعات و جنگ روانی علیه دولت مستضعفین را چه کسانی رقم و کلید زدند؟! چه کسانی به آن دامن زدند؟!

این همان اعتدال مورد ادعای آقایان است...

اعتدال امر جدیدی نیست که کسی گفته ما پس از 150 سال افراط و تفریط، به اعتدال رسیده ایم!

 مگر دولت حزبی یازدهم، همان دولت هاشمی و خاتمی نیست؟! پس دولت، ماهیتا جدید نیست.

برای شناخت اهداف، ماهیت و راهبردها و روش های دولت های حزبی، لازم است به بازخوانی شهریار ماکیاولی و لویاتان توماس هابز ، موج سوم دموکراسی هانتینگتون و پایان تاریخ فوکویاما پرداخته شود.

این، آخرین دوران تکنوکرات هاست. اعتدال یعنی پیش به سوی لیبرال دموکراسی!

آن کسی که می گوید آینده ی انقلاب از آن اعتدال است، همان نظریه ی پایان تاریخ فوکویاما یعنی رسیدن همه ی دنیا به لیبرال دموکراسی را مطرح می کند.

هاشمی رفسنجانی به عنوان لیبرال ترین فرد سیاست باز کشور، اندیشه ی مهدوی ندارد.

امام امت فرموده اند آینده از آن حزب اللهی هاست!

 فاصله از کجاست تا به کجا؟!!

رای مردم به روحانی، رای به تفکرات و منش روحانی و احزاب نبود. بلکه صحنه ی انتخابات چنان آرایش شده بود که رای مردم به سبد روحانی وارد شود!

این دولت به هیچ وجه پایگاه اجتماعی ندارد. آنچه ادعا می کنند، دروغی بیش نیست. یک عملیات روانی است.

این دولت می خواهد جامعه ی انقلابی مان را هضم در سیستم جهانی کند!

این یعنی ضدیت تام با فرهنگ انقلاب اسلامی.

درگیری و منازعه ی دولت مستضعفین و دولت مستکبرین تازه آغاز شده است. بعضی خیال می کنند که دولت مستضعفین پایان یافته و دورانش به سر آمده است. البته نه چنین است!

سکوت احمدی نژاد، فریادی معنادار است؛ بلکه از زیباترین فریاهاست...

به زودی قدرت الهی دولت مستضعفین را به تماشا خواهیم نشست.

دولت مستکبرین فعلا در زمینی عمل می کند که دولت مستضعفین طراحی نموده است.

امام امت، راهبر آن بوده و امت نیز بر سر آن ایستاده!

یک ضربه ی استراتژیک احمدی نژاد به دولت مستکبرین آنجایی بود که روحانی را به مناظره دعوت کرد...

اگر واقعا پایگاه اجتماعی داشتند و راستگو بودند، چرا مناظره را رد کردند؟!!

این دولت خیال کرده که فاتح میدان سیاست است...

این دولت و همه ی احزاب بزودی در فرهنگ ناب انقلاب اسلامی، هضم خواهند شد...

nahri.ir

۹۳/۰۴/۳۱ موافقین ۱ مخالفین ۰

نظرات  (۴)

ای آقا این دولت قسم میخوره نزاره احمدی نژاد رای بیاره ولی از چه طریق ؟
یه حسی بهم میگه اینا میخوان یه طوری از اعتبار انتخابات به قولی " اعتبار زدایی کنن " نمیدونم ولی فکر کنم قراره تو انتخابات مجلس یه کارایی بکنن .
۱۱ مرداد ۹۳ ، ۰۹:۱۵ پایگاه جوان انقلابی
بسم الله الرحمن الرحیم جـوان انقــلابی عـزیز سلام عید سعیــد فطر مبارک باتوجه به سـابقه حضور چشـمگیر و لطــف شما به پایـگاه جوان انقلابی ، به اطلاع میرساند که این پایگاه دوباره و پس از وقـفه 40 روز دوباره آغاز به کار نموده است. از شما دعوت مینمــاییم تا همچون گذشته در این سایت حضور داشته باشید. منتظر شما هستیم این متن فقط برای برخی از مخاطبین خاص به انتخاب مدیریت محترم انتخاب شده است. منتظر حضور ویژه شما هستیم بانو محمدتبار - ساری | معاونت تبلیغات و اطلاع رسانی جوان انقلابی http://javanenghelabi.ir/
۱۱ مرداد ۹۳ ، ۰۹:۱۶ پایگاه جوان انقلابی
بسم الله الرحمن الرحیم جـوان انقــلابی عـزیز سلام عید سعیــد فطر مبارک باتوجه به سـابقه حضور چشـمگیر و لطــف شما به پایـگاه جوان انقلابی ، به اطلاع میرساند که این پایگاه دوباره و پس از وقـفه 40 روز دوباره آغاز به کار نموده است. از شما دعوت مینمــاییم تا همچون گذشته در این سایت حضور داشته باشید. منتظر شما هستیم این متن فقط برای برخی از مخاطبین خاص به انتخاب مدیریت محترم انتخاب شده است. منتظر حضور ویژه شما هستیم بانو محمدتبار - ساری | معاونت تبلیغات و اطلاع رسانی جوان انقلابی //javanenghelabi.ir/
یکسال گذشت/این دولت هم باید بپذیرد... دولت یازدهم ، اولین سال کاری اش را سپری کرد و امروز می توانیم نمای بهتری از فعالیت های تیم آقای دکتر روحانی داشته باشیم.در این نوشته بصورت اجمالی به فعالیتهای دولت ظرف یکسال گذشته در 3 حوزه ی کلی اقتصادی ، سیاست خارجی و فرهنگ می پردازیم و به نتیجه گیری و بحث مهمتری خواهیم رسید که در ادامه تقدیم خواهم کرد.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">