حامیان تفکر اسفندیار رحیم مشایی

آخرین مطالب
پیوندها

آیا ۳۰۰۰>3000 ؟(کشف جدیدی در علم ریاضی!) / میثم دیانی

پنجشنبه, ۱۵ خرداد ۱۳۹۳، ۰۳:۰۹ ب.ظ

سال ۱۳۹۰ حکایت از خبری داشت که آرامش را از جامعه ربود و رسانه ها چنان در تنور این خبر دمیدند که گویی میخواهند آتش سوزاندن حضرت ابراهیم (ع) را روشن کنند . خبر چه بود؟ اختلاس ! چقدر؟ ۱ میلیارد؟ ۱۰۰ میلیارد؟ ۱۰۰۰ میلیارد؟ ۲۰۰۰ میلیارد؟ ۳۰۰۰ میلیارد؟ بله ۳۰۰۰ میلیارد تومان . البته رقم واقعی ۲۸۰۰ میلیارد  بود . از منظر سیاسی این خبر  چنان پر رنگ شد که گویی دکتر احمدی نژاد و دولتش دست به این تخلف زده اند و پولها به حسابهای شخصیشان واریز شده بود. خلاصه اصلاحاتی ها و نا اصولگراها  هرچقدر خواستند و توانستند بر طبل اختلاس کوبیدند تا صدایش گوش همه را کر کند و کسی چیز دیگری را نشنود. دادگاه برگزار شد و حقیقت ماجرا مشخص گردید ، احمدی نژاد و دولتش  از اتهامات رانت و سفارش و دست داشتن در این تخلف مبرا شدند و پای افراد دیگری( سه نفر از نمایندگان مجلس) به میان آمد که به صلاحشان نبود به آن اسامی پرداخته شود و مشخص شد اصلا اختلاسی  رخ نداده و تخلف بانکی از طریق پراخت رشوه صورت گرفته است.

واما

سال ۹۳  خبری بر روی معدود خبرگزاریهایی دیده می شود که حکایت از رانت کلانی دارد که به شخص خاصی که دارای ۱۰۰۰ میلیارد بدهی بانکی است داده شده است. رانت چه مقدار بوده است ؟ ۶۵۰ میلیون یورو  این مقدار به تومان چقدر میتواند باشد؟ ۱۰۰۰ میلیارد؟ ۲۰۰۰ میلیارد؟ ۳۰۰۰ میلیارد؟ بله ۳۰۰۰ میلیارد و عدد واقعی آن را با یورو ۴۵۰۰ تومان حساب کنیم ۲۹۲۵ میلیارد تومان میشود این عدد را با بدهی ۱۰۰۰ میلیاردی این شخص جمع کنید جواب میشود ۳۹۲۵ میلیارد تومان یا به اصطلاح رسانه های اصلاح طلب ۴۰۰۰ میلیارد تومان.  این خبر از سوی احمد توکلی  به خبرگزاریها با ۸ ماه تاخیر و بنا به دلایلی که عنوان کرده است ، داده شده است یعنی مهر ماه ۹۲ این اتفاق رخ داده است و ۲ ماه از عمر دولت تدبیر گذشته است (رکورد دست نیافتنی) . واکنشهای دولتی ها و حامیانشان در این باره جالب و تامل برانگیز است . چنان از کارشان دفاع میکنند که گویی بر طبق قانون تمام کارها انجام گرفته و احمد توکلی هم ناآگاهانه وارد موضوع شده است!!! و اینکه رسانه های دیگر هم با این همه اسناد و مدارک مستدل ارائه شده از سوی این نماینده مجلس در حد یک خبر معمولی از کنار آن عبور کردند. گویی اصلا  تخلفی صورت نگرفته  و رانتی داده نشده است!!!

مقایسه  بین این دو اتفاقی که یکی بدون دخالت دولت(دهم) بوده و دیگری تمام و کمال از طرف دولت(یازدهم) اتفاق افتاده است و همچنین از حیث پرداختن به  آن  توسط جریانها و رسانه هایشان ، نتیجه جالبی را به ما می دهد که حتی قوانین حاکم بر ریاضیات را نقض میکند و این خود کشف  جدیدی در علم ریاضی  به حساب می آید که توسط  دولت تدبیر و رسانه های حامیشان به ثبت رسیده است و آن این است که:

۳۰۰۰>3000 و یا اینکه ۴۰۰۰< 3000

۹۳/۰۳/۱۵ موافقین ۰ مخالفین ۰

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">