حامیان تفکر اسفندیار رحیم مشایی

آخرین مطالب
پیوندها

احمدی نژاد مردمی

دولت بهار/ متن این بیانیه به شرح زیر است:

ملت بزرگوار و شجاع ایران

 تقارن دهه فجر انقلاب اسلامی و ایام عزاداری امام حسین (ع) فرصت مناسبی است تا رابطه وثیق حرکت ملت ایران ، با مسیر کمال انسانی و نهضت انبیاء علیهم‌السلام و ویژگی های منحصر به فرد این ملت در فرهنگ و تمدن و تلاش برای تکامل بشریت مورد تاکید قرار گیرد. امروزشما پرچمدار صلح و آرامش پایدار بر اساس عدالت و معنویت و الگوی همه ملت‌های آزاده و عدالتخواه جهان هستید. بیست وهفت سال ایستادگی ، تلاش و مجاهدت شما همه شرایط را برای یک جهش بلند و برپایی یک جامعه آباد ، پیشرفته ، مقتدر و نمونه اسلامی فراهم کرده و مسیر تعالی و ترقی را در مقابل نسل‌ها گشوده است . این روزها برخی از سردمداران چند قدرت زورگو که در مقابل عظمت شما درمانده‌اند و از ایراد هرنوع آسیب و ضربه به شما مایوس شده‌اند در تلاش هستند تا با تمسک به شیوه‌های تبلیغاتی و جنگ روانی و با جنجال و هیاهو و استفاده از برخی سازمانهای بین‌المللی و با ایجاد رعب و ترس ،به هرنحو ممکن راه پیشرفت جوانان با استعداد و فهیم ایران را سد کنند. آنان گستاخانه اعلام می‌کنند که ملت ایران حتی حق تحقیق و پژوهش در موضوع و انرژی صلح آمیز هسته‌ای را هم ندارد. بهانه آنان در این اقدام غیرقانونی احتمال انحراف ایران به سمت سلاح هسته‌ای ذکر می‌شود در حالی که با وجود بازرسی‌های گسترده بی‌سابقه و شبانه روزی و نصب دوربین‌های متعدد تاکنون کوچکترین شاهدی دال بر این ادعا به دست نیاورده و ارایه نداده‌اند از این رو نکاتی چند را به استحضار ملت شریف ایران می‌رسانم:

 ‪ - ۱‬دانش و فناوری صلح آمیز هسته‌ای ، دستاورد جوانان و دانشمندان کشورمان است و هیچ کس و هیچ کشوری آن را به ملت ما نداده است که بخواهد دریغ یا منع کند.

 ‪ - ۲‬وسعت کاربرد این دانش در صنعت ، کشاورزی ، پزشکی ، محیط زیست و نیرو به گونه‌ای است که دستیابی به اهداف بلند اقتصادی و اجتماعی کشور بدون آن امکان پذیر نیست .

 ‪ - ۳‬اگر اجازه دهیم ما را از این حق محروم کنند در آینده نه چندان دور باید انگشت پشیمانی و حسرت به دندان گزیده و دست نیاز به سوی قدرتمندان زورگو دراز کنیم. در این صورت پاسخ ما برای کوتاهی‌های احتمالی در برابر فرزندان برومند ملت در آینده چه خواهد بود؟

 ‪ - ۴‬آنان بدون توجه به اقدامات خود و برخی کشورهای همسویشان در توسعه تسلیحات هسته‌ای و نیروگاه‌های اتمی که برخی از آنها حتی بدون پذیرش معاهده منع گسترش سلاح‌های هسته‌ای (ان پی تی) عضو شورای حکام هستند با انواع بهانه تراشی‌ها و وارد کردن اتهامات بی‌اساس و با استفاده از نفوذ خود در برخی سازمانهای بین‌المللی می‌خواهند ما را از انجام اقدامات کاملا شفاف ، قانونی و صلح آمیز حتی درحد تحقیقات نیز بازدارند.

 ‪ - ۵‬دولت جمهوری اسلامی نزدیک به سه سال برنامه‌های مربوط به انرژی هسته ای را فراتر از مقررات و تعهدات و به طور داوطلبانه جهت اعتمادسازی متوقف کرد اما علیرغم این همکاریهای گسترده و به جای قدردانی از این اقدام شایسته ، توقعات کشورهای مدعی هر روز فزونی یافت تا جایی که از سرگیری فعالیتی که داوطلبانه تعلیق شده بود جرمی بزرگ و نابخشودنی محسوب شد آنان نه تنها گامی مثبت در رفع ممانعت از استفاده قانونی از حق ملت ما برنداشتند بلکه هر روز توقع جدیدی را مطرح کردند. آنان به کمتر از قطع کامل همه فعالیتها و هر اقدامی که ملت ما را یک گام به جلو می‌برد ، راضی نیستند. لابد در آینده باید دانشگاه‌ها و مراکز تحقیقاتی خود را نیز تعطیل کنیم چرا که آنان به فعالیتهای علمی و تحقیقاتی ما نیز اعتماد ندارند.

 ‪ - ۶‬دولت جمهوری اسلامی ایران به منظور اعتمادسازی به طور داوطلبانه و بدون تصویب مجلس شورای اسلامی پروتکل الحاقی را به اجرا درآورد و حتی بیش از حد قانونی با آژانس همکاری کرد و اجازه بازرسی از تاسیسات اتمی خود را به صورت بی‌سابقه‌ای صادر کرد. به گونه‌ای که هیچ کشور عضو آژانس بین‌المللی انرژی اتمی چنین اجازه‌ای را نداده است. به علاوه دولت جمهوری اسلامی جهت سلب هرگونه بهانه جویی اعلام کرد آماده است مشارکت سایر کشورها در فرآیند تولید سوخت را بپذیرد اما این پیشنهاد راهگشا و بی‌سابقه نیز مانع از مخالفت‌های کشورهای مدعی نشد. موضع‌گیری های غیرقانونی چند کشور مزبور که خود را نماینده همه دولت‌ها و ملت‌ها می‌پندارند، نشان می‌دهد که مبنای مخالفت آنان چیزی جز خودخواهی و انحصارطلبی نیست. آنان شورای امنیت سازمان ملل را که باید پاسدار صلح و امنیت در جهان باشد دائم به عنوان تهدیدی برای تحت فشار قرار دادن ملت‌ها مطرح می‌کنند و با این اقدامات حیثیت نهادهای بین‌المللی را زیر سووال می‌برند.

 ‪ - ۷‬آنان می‌دانند که قادر نیستند هیچ اقدام قابل توجه و اثرگذاری را علیه منافع ملت ایران انجام دهند و می‌خواهند با فشار سیاسی ما را وادار به عقب نشینی کنند. دولت جمهوری اسلامی ایران به عنوان خادم ملت ، خود را موظف می‌داند با پشتیبانی مردم شریف و شجاع از حقوق آنان ، قاطعانه دفاع کند. این خادم کوچک ازمردم شریف تقاضا دارد تا در ایام عزای حسینی در محافل و مجالس ذکر آن حضرت و به ویژه در یوم الله بیست و دوم بهمن نظر خود را در مورد حق ملی برخورداری از انرژی هسته‌ای که کمتر از حق ملی شدن صنعت نفت نیست با صدای بلند و رسای خود ابراز دارند تا همه جهانیان بار دیگر شاهد خواست و اراده ملت رشید ایران باشند و دولت خادم نیز به وظایف خود عمل خواهد کرد.

محمود احمدی نژاد

 رییس جمهوری اسلامی ایران

۹۲/۱۱/۲۲ موافقین ۰ مخالفین ۰

نظرات  (۹)

۲۲ بهمن ۹۲ ، ۲۳:۳۲ سرباز ولایت
سلام وب خوبی دارین خوشحال میشیم به ما هم سر بزنید
حالت بد جور بده ها

یه دکتر برو
احمدی نژاد منهای مشایی یعنی گزینه روی میز ما
۲۵ بهمن ۹۲ ، ۰۰:۴۳ میثم دیانی

سلام

پایان شب سیه سپید است انشاالله.

در جواب دوستمون شهاب باید بگم مشایی و یا هر کس دیگه هنوز کاری نکردند که بخوایم درموردشون اینقدر راحت اظهار نظر کنیم. سران فتنه موسوی و کروبی و خاتمی و هاشمی صاف صاف دارند میگردند و کسی بهشون نگفته بالای چشمتون ابروست انوقت بما رای یک حرف موهوم و اثبات نشده برچسب انحراف به مردم  بزنیم؟  خدا میپذیزد؟

یا مهدی(عج)

۲۵ بهمن ۹۲ ، ۰۵:۴۰ میثم دیانی

سلام

به روز هستم

http://modafeanhaghighat.blogfa.com/

یا باقر(ع)

۲۵ بهمن ۹۲ ، ۱۶:۵۳ سرباز ولایت
سلام با مطلب جدیدی به روزم با یه کلیپ برای دانلود


 قسمتی از بیانات جالب امام خامنه ای در تاریخ 13/ 10/ 1386


از دست ندید....www.jalili0151.blogfa.com

لینک شدید
( نکاتی چند درباره اعتدال واعتدال گرایی )

به یاد شهیدی که اعتدال از عدل او جان ومعنی گرفته است

در www.jalili0151.blogfa.com

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">