حامیان تفکر اسفندیار رحیم مشایی

آخرین مطالب
پیوندها

مکتب ایران

چهارشنبه, ۲۵ دی ۱۳۹۲، ۰۸:۱۷ ب.ظ

هو الله الذی لا اله الا هو

علت عقب ماندگی مسلمانان در جهان ، عمل نکردن به امری است که خداوند متعال می فرماید:«و اعتصموا بحبل الله جمیعاً و لا تفرقوا» اگر تمام مسلمانان یک دل و هماهنگ به حبل الله چنگ می زدند و متحد شده دست در دست هم می گذاشتند ، اکنون اثری از این همه جنگ و خون ریزی نبود . چرا باید برادران دینی ما اینگونه کشته شوند؟ و بسیاری از کشورهای مسلمان دم بر نیاورند؟

چه تفرقه ای بزرگتر از این که کشور اسلامی چون عراق به دستور جهان خواران غرب و شرق به کشور اسلامی دیگر (ایران) حمله کند وکشورهای اسلامی چون عربستان و .. به یاریش بشتابند؟

در آن زمان که شمار مسلمانان از اکنون بسیار کم تر بود خمینی کبیر(ره) فرمود اگر هر مسلمان یک سطل آب بر اسرائیل بریزد سیل ، بنیادش را بر خواهد کند!

حال این حبل الله چیست که عامل اتحاد است؟

آیا غیر از این است که کشورهای اسلامی تنها در نام اسلام مشترک اند و هر کدام برداشتی متفاوت از اسلام دارند؟

اما در این بین تنها اسلام ناب است که عامل اتحاد مسلمین می باشد چرا که دین حق است دین حنیف است.

اما محدوده ی این اسلام چیست؟

سخنان و اعمال و افکار خمینی کبیر(ره) نمونه ی عینی اسلام ناب است. و به هر اندازه مسئولان از آن غفلت کنند ، نه تنها این امر الهی یعنی اتحاد مسلمانان تحقق پیدا نخواهد کرد ، که باید منتظر گرفتاری های بیشتری باشیم برای تمام بشریت!

مذاکره با آمریکا نه تنها غفلت بزرگی است بلکه پشت کردن به آرمان های انقلاب است. غرب تا نابودی کامل اسلام از پای نمی نشیند و هر قدم که به سمت آن جلو برویم او ده ها قدم عقب می نشیند! چنانکه دیدیم چگونه با سوءاستفاده از رفتار مسئولان، انقلاب را به سخره گرفت و به تمام ایرانیان اهانت کرد! هر چندخداوند بی پاسخ نمی گذاردش و می فرماید:«الله یستهزی بهم و یمدهم فی طغیانهم یعمهون»:«خداوند ]به کیفر این کار منافقانه در دنیا و آخرت[ آنان را عذاب خواهد کرد و آنان را مهلت می دهد تا در گمراهی شان سرگردان بمانند.»

ملت شرق در برابر غرب خودش را گم کرده است ، هویتش را از دست داده است ؛ تا زمانیکه ملت ها مکتبشان را نیابند نمی توانند با غرب مقابله کنند، چرا که غرب با تبلیغاتش هر جور مقابله ای را خنثی می کند .

تنها راه مقابله با غرب مکتب جامعی است که از اسلام ناب سرچشمه بگیرد و بر فطرت های پاک روان گردد.

تنها راه مقابله با غرب مکتب ایران است.

مکتبی که زندگانی بسیط انسانی است .

مکتبی که عامل شکوفایی استعداد ها و ذخایر ملت ایران و تمام جهانیان است.

مکتب ایران، اسلام ناب خمینی کبیر(ره) است که فرهنگ استعماری غرب را کنار زده و فرهنگ اصیل ایرانی را زنده می نماید.

چرا که مکتب ایران در تمام ابعادف برای زندگی بشر بهترین برنامه را دارد.

با وجود چنین مکتب جامعی، رو آوردن و تقلید به روش های منسوخ و از مد افتاده ی غربی، آن هم در کشور قدرتمند و عزتمند ایران که الگوی جهانیان و انسان های آزاده است بزرگترین اشتباه تاریخ است.

وظیفه ی جوانان انقلابی است که در شناساندن این مکتب ارزشمند با هر وسیله ای و با هر آنچه در توان دارند بکوشند.

اللهم عجل لولیک الفرج

۹۲/۱۰/۲۵ موافقین ۰ مخالفین ۰

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">