حامیان تفکر اسفندیار رحیم مشایی

آخرین مطالب
پیوندها

بسم الله الرحمن الرحیم   
راضیه خانم عزیز سلام علیکم
نامه سرشار از پاکی، صداقت، ایمان، لطف و امید شما را زیارت کردم و خداوند بزرگ را بخاطر وجود شما و همه انسانهای هوشمند، صبور، عالم و وفادار سپاسگزارم.
عشق و علاقه مومنان به یکدیگر ریشه در لطف الهی دارد و واسطه آن، وجود بی مثال و نازنین تجلی عشق الهی به مخلوقات یعنی امام عصر علیه السلام است.
لازمه حرکت متعالی و سیر در صراط مستقیم الهی ، ثبات قدم و ایستادگی بر اصول و مفاهیم و ارزشهای اساسی و صد البته صبوری و تحمل است.
جهان با سرعت باورنکردنی در حال تعالی وآماده شدن برای دعوت و پذیرش حقیقت هستی و تجلی اعظم خداوند، انسان کامل و پیام آور همه خوبیها و زیباییها- در راس آنها توحید وعدالت و علم وعشق- است.
امام خود هم راه و هم راهنما وهم معیار و هم قله وهم یاور و دستگیر انسانهاست. در واقع برای رسیدن به خدا، راه امام است و قله نیز امام است چراکه در اوج است.
خدا را سپاس که انسانها به سرعت جهانی میشوند. اندیشه ها جهانی، افق نگاهها جهانی و ارزشهای مشترک و فطری انسانها به مطالبه عمومی و جهانی ملتها تبدیل میشود.
امید است که با رسیدن کاروان بشری به شایستگی حکومت جهانی عدالت و توحید و عشق، عصاره همه خوبیها ظاهر شود وبا حضور او همه آرزوهای الهی و فطری و تاریخی انسانها محقق گردد.
ظلم و تبعیض و تحقیر و فقر و اندوه جای خود را به کرامت و محبت و زیبایی و عدالت بدهد و جهانی انسانی جایگزین وضع فعلی گردد.
کاروان توحید در پیچ های آخر و نزدیک به میعادگاه و موعود است. ذات حق پیروز و ذات باطل شکست است. حق در هر حال پیروز است حتی اگر در خاک کربلا و زیر سم اسبان قطعه قطعه شود و یا به اسارت برود. وقتی قرار است حق پایدار و ارزشها مستقر گردد و مکتب پیروز شود، پافشاری بر حق عین پیروزی است. آیا کسی شک دارد که در کربلا پیروز قطعی امام حسین(ع) و یاران وفادارش بودند و هستند و شکست خوردگان قطعی، جبهه یزید و پیروانش بودند و هستند؟ باید تلاش کرد تا در مسیر باشیم.
خدا را سپاسگزارم که ملت بزرگ ایران در مسیر الهی خود ثابت قدم است و دشمنان قسم خورده حق و عدل در سراشیبی سقوط قرار دارند.
عزیز ارجمند
از اینکه این کوچک را مورد لطف قرار داده اید ممنونم. کوچکترینم و کاری نکرده ام و همواره خود را بدهکار انقلاب، امام(ع)، ملت و بویژه شهدا و ایثارگران میدانم و از خداوند میخواهم که هم چنان مورد عنایت مولا ودر زمره عاشقان و کمترین سربازان او باشم.
از خداوند عزیز یگانه برای شما و خانواده محترم سلامتی، عزت، ایمان کامل، سربازی مولا، موفقیت در تمام عرصه ها و همه خوبیها و لطف و رحمت الهی را مسئلت دارم.
امیدوارم در روز موعود همه با هم و در کنار هم ودر خدمت آن سرور بی همتا باشیم. خداوند یار و نگهدار شما باشد.

احمدی نژاد

۹۳/۰۷/۰۳ موافقین ۰ مخالفین ۰

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">