حامیان تفکر اسفندیار رحیم مشایی

آخرین مطالب
پیوندها



تبلیغ/ عرقیات گیاهی ناب زرگل را با قیمت مناسب از امین عباسی بخرید!دولت بهار: عرقیات گیاهی زرگل با شیوه ای کاملا سنتتی و بهداشتی در یکی از روستاهای کاشان و از مرغوب ترین گیاهان دارویی و فاقد هرگونه اسانس یا افزودنی شیمیایی تهیه شده است.
 

امین عباسی که با اسم "دیوانه ی دکتر" در شبکه های مجازی به نفع دکتر احمدی نژاد فعال است ، امروز در فیسبوک اعلام کرد که در روستایشان که از توابع کاشان است، عرقیات گیاهی نظیر گلاب، نعنا، بیدمشک، کاسنی، بهارنارنج، هل، دارچین، زیره، گل گاوزبان، آویشن و ... تولید و با نام تجاری زرگل با قیمت مناسب عرضه می کنند.

با توجه به اینکه امین عباسی از "بهاری" های دوست داشتنی است و چندی پیش هم تصویر خودش و همسرش را با عنوان "زوج بهاری" در حاشیه مراسم نیمه شعبان میدان 72  منتشر کردیم، پیشنهاد دادیم که برای افزایش فروش برایش در دولت بهار تبلیغ کنیم، ایشان هم ضمن تخفیف ویژه برای "بهاری" ها از محل افزایش فروش کمکی برای سایت در نظر بگیرد!

برای سفارش عرقیات ناب و با قیمت مناسب با امین تماس بگیرید. شماره تلفن:  09199701399

تبلیغ/ عرقیات گیاهی ناب زرگل را با قیمت مناسب از امین عباسی بخرید!

محتویات عکس فوق را امین به دکتر هدیه داد!

۹۳/۰۴/۰۹ موافقین ۰ مخالفین ۰

نظرات  (۱)

۱۰ تیر ۹۳ ، ۱۷:۲۸ آرمین وآرمیتا
دمش گرم با این صحبت کردنش
خوشم میاد خوب تیکه میندازه

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">