حامیان تفکر اسفندیار رحیم مشایی

آخرین مطالب
پیوندها

میدان ۷۲/ دکتر محمود احمدی نژاد رییس جمهور سابق کشورمان، امشب در سالروز مناظره تاریخی در مشهد مقدس سخنرانی کرد که با وجود عدم اطلاع رسانی کافی، مسجد حجت بن الحسن (عج) از جمعیت پر و علاقمندان به دکتر احمدی نژاد در حیاط و خیابان های اطراف مسجد تجمع کردند.

دکتر احمدی نژاد با اشاره به اینکه روز اول خلق آدم خدا انسان را خلق کرد اظهار کرد: از خاک که پست ترین موجود عالم بود تا در همین عالم یک زندگی الهی و سعادتمند برپا کند و به اوج قله کمال برسد. انسانها در طول تاریخ کارهای فراوانی کردند و اتفاقات بزرگی افتاد و انسان ها در مسیر رو به رشد حرکت کردند. اما انقلاب اسلامی یک گام بلند و یک انفجار معنوی در آن مسیر بود. جنس انقلاب ما جنس نهضت انبیا است.

وی افزود: امروز به واسطه انقلاب عزیز اسلامی عواطف ملت ها و نوع نگاه ملت ها به سرعت در حال تغییر است و به فضل الهی آرمان های بلند انقلاب اسلامی به ثمر خواهد رسید. با ملت ها که صحبت می کنیم نهایت خواسته آنها آرمان های انقلاب اسلامی است. این انقلاب عزیز الهی با آن سابقه و بزرگی دو رکن داشته است. رکن اول امام و رکن دوم ملت یا امت بوده است.

احمدی نژاد در ادامه بیان کرد: امام که بود و چه کرد؟ درباره امام باید ساعت ها صحبت کنیم. او کسی بود که بزرگترین حرکت الهی بعد از بعثت پیامبرخاتم را هدایت و مدیریت کرد. امام کسی بود که در عمق جان و فطرت الهی و پرچم توحید و عدالت و نورالهی را بر افراشت .امام در همه ابعاد انسانی دارای برجستگی بود. توکل بی نظر و راسخ اندیشه بلند فهم عمیق شجاعت مثال زدنی عشق به آحاد مردم لطفات روح و طبع هوش وافر ایستادگی مثال زدنی در برابر زورگویان و حمایت از مستضعفان عزت نفس پیگیری آرمان های بلند جهانی از ویژگی های بی نظیر امام است.

رییس جمهور سابق کشورمان افزود: امام چگونه اینها را در خودش پرورش داد و شکوفا کرد؟ البته بدانید که همه انسان ها می توانند به این مقام برسد. اما علت اصلی یکی بیشتر نیست. خود امام جواب داد امام رمز موفقیت و کمال خودش را بیان کرد و بارها و بارها سفارش می کرد و آن ” قل انما اعظم بواحده ان تقوموا لله مثنی و فرادی” و آن کار برای خدا قیامت برای خدا، حرکت برای خدا و زندگی برای خدا بود. اصل، توحید است و جلوه توحید، اخلاص است. هرچه اخلاص بالاتر، ایمان و توحید بالاتر. کار برای خدا انسان را رشد می دهد. این عامل شکوفایی استعدادهای انسانی است.

دکتر احمدی نژاد تصریح کرد: کسی که برای خدا کار کند همیشه عزیز است. مستلزم توجه و التزام به حبل الله و توجه به ولی عصر است. امام این ویژگی ها در حد اعلا داشت. هیچکس نمی تواند در اخلاص امام شک کند. نقطه اتکا حضرت امام، امام عصر(عج) بود. رمز تمام عظمت های امام، اخلاص و اتصال به حبل الله است. ملت ایران چه کرده است؟ تردید نباید کرد که در طول تاریخ ملت ایران از جمله ملت های پیشرو است و از معدود ملت های پیشرویی است که تحت تعلیم انبیا الهی ملتی حق طلب، موحد، عدالتخواه، آزادیخواه، کمال جو، مهربان و عطوف، تمدن ساز و با اندیشه های الهی و جهانی بوده است. در ماندگاری ارزش ها یگانه است. ملت ایران همواره دنبال ارزش ها بوده است. ملت رئوف وفادار، باوقار، حامی ارزش های الهی، دلداه به یگانه عالم هستی امام عصر و در برای استقرار حکومت عدالت هزینه داده است.

وی با اشاره به اینکه این انقلاب متعلق به آحاد ملت است گفت: متعلق به همه بشریت و انسان های کمال خواه و کمال جو است. علی رغم فراز و نشیب ها و حوادث تحمیلی و طبیعی این انقلاب در حال حرکت است.هیچ کس نمی تواند خللی در حرکت انقلاب بوجود آورد. با تهدیدات ناجوانمردانه بدخواهان و دشمنان، ملت مومن ایران هوشمندتر و متحدتر خواهد شد. انقلاب ایستاده و از انقلاب و دستاوردهای آن ایستادگی خواهد کرد و پیشاپیش همه ملت ها و پرچم توحید، عدالت و عشق را بر فراز قلل رفیع جهان به اهتزاز درخواهد آورد.

ایشان افزود: دشمنان ما به چیزهای واهی و بی ریشه ای دل بسته اند. آنها انقلاب و اسلام و ملت ایران رانشناخته اند . آنها خواهند فهمید که اشتباه می کرده اند. ملت ایران تا آخر بر سر آرمان ها و ارزش های انقلاب خواهند ایستاد و از آن صیانت خواهد کرد.
راه غلبه بر دشمنان اعتماد به ملت و ایستادگی بر سر ارزش هاست. راهی که امام بزرگوار به ما نشان داد. ملت غیور ایران تا آخر بر این پیمان الهی استوار خواهد ماند. جمهوری اسلامی یادگار بزرگ امام و دستاورد شریف ملت و انقلاب اسلامی است. این خادم کوچک ملت تا آخر در خدمت ملت بزرگ و انقلاب و جمهوری اسلامی و همه ارزش ها و اصول آن خواهد ماند.

دکتر احمدی نژاد در آخر با دعا به سخنان خود پایان داده و پس از سخنرانی ایشان، دکتر الهام به سخنرانی پرداخت.

۹۳/۰۳/۱۵ موافقین ۰ مخالفین ۰

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">