حامیان تفکر اسفندیار رحیم مشایی

آخرین مطالب
پیوندها

برطبق نظر امام خامنه ای (ره) در بررسی علل وقوع حادثه عاشورا ،مبتنی بر کلام امام حسین(ع) در روز واقعه، انچه مانع از پذیرش حرف حق از جانب سپاه دشمن بود، همان که کوفه سال 40 هجری که مقر حکومت امام علی (ع)بود را به سرعت و در طی بیست سال به کوفه سال 61 هجری که قربانگاه پسر امام علی (ع) شد، تبدیل ساخت، انباشته شدن شکم ها از مال حرام بود....
واین مهم که ناپاک شدن خوراک مردم بود،پیش تر توسط رئیس جمهور مملکت، معاویة بن ابی سفیان، بنا نهاده شد تا در موعد مقرر_حادثه کربلا_بتواند از این مهم، بهره ها ببرد.
این هشداریست برای ما که مباد که لقمه ها شبهه ناک گردد.

((در عصر پیامبر (ص)، در عصر امیر المؤمنین (ع)، ودر عصر...حکومتی که شما در عهدنامه مالک اشتر وسرتاسر نهج البلاغه میتوانید مختصاتش را یک به یک ترسیم بکنید، حکومتی است که به زن اشرافی قریش وکنیز ایرانی او به یک اندازه از بیت المال سهم میدهد))1
این قانون فقه ماست که سهم همه از بیت المال به یک اندازه است، غنی و فقیر...
وغنی میتواند به خواست میلی اش ونه به اجبار،سهمش را به فقیر ببخشد...
که اگر به اجبار او را از سهمش محروم کنند نارضایتی بوجود امده باعث حرام شدن سهم همه انهایی خواهد بود که یارانه دولتی دریافت میکنند...
به هوش باشید...

هدفمندی یارانه ها سه دلیل عمده داشت
1-عدالت در توزیع ثروت بین همه ی مردم و کاهش اختلاف طبقاتی
2-اصلاح مصرف انرژی و اصلاح الگوی مصرف
3-افزایش بهره وری از طریق ارتقا تکنولوژی تولید به دلیل واقعی شدن قیمت سوخت
به نظرتون با اجرای مرحله دوم هدفمندی چه اتفاقی در این سه اهداف خواهد افتاد؟جواب را ببینیم:
بالاترین مصرف کننده انرژی صنایع و تولید کننده می باشند و کسانی که کارفرما و سرمایه دار هستند با استفاده حداکثری از یارانه سود بالایی را به جیب می زدند. حال وقتی قیمت سوخت واقعی شد تولید کننده اولا دیگرآن سود کلان و استفاده ای که از یارانه ی دیگران که حق مردم بود را دیگرنمی تواند داشته باشد.دوم اینکه وقتی قیمت ها واقعی شد و یارانه تماما به تولید کننده داده نشد، آنگاه تولید کنند مجبور است برود و تکنولوژی خود را ارتقا دهد.تا بهره ورثی تولیدش بالا رود.
حال و اما فاز دوم هدفمندی به روش دولت راستگویان!
دوباره یارانه به تولید کننده برگشته،سوخت رایگان،بازگشت به تکنولوژی های قدیمی، و کاهش بهره وری، بدست آوردن دوباره ی سودهای کلان بدلیل لستفاده از سوخت ارزان قیمت و در آخر افزایش ضریب جینی و افزایش اختلاف طبقاتی به دلیل افزایش درآمد و سود سرمایه داران و کارفرمایان!!!!!
این است نتیجه ی فاز دوم هدفمندی!
یعنی هر سه تا هدف منتفی!!!!!!!!!!!!


طاهرزاده در جواب به سوالی در باب دور دوم هدفمندی به روش دولت راستگویان!
طرح آقای احمدی‌نژاد بسیار طرح علمی و مطابق واقع بود بر این‌که دولت نباید در همه‌ی امور قیّم مردم باشد. می‌گفت: پول مردم را که از نفت حاصل می‌شود به خود مردم بدهید و خود مردم بهتر می‌دانند چگونه مدیریت کنند. به جای این‌که به قول آقایان پول مردم را مثلاً به بیمارستان‌ها بدهند و مردم بروند گردن خود را کج کنند تا بیمارستان‌ها هرطور دلشان خواست ولخرجی کنند، پول در دست مردم باشد و خودشان به هر بیمارستان و پزشکی که خواستند رجوع کنند. تحلیل بنده آن است که این پول تنها پولی است که دولت نمی‌تواند هرطور خواست آن را در دست بگیرد ، تلاش می‌کند با لطایف‌الحیل از دست مردم بگیرد تا مردم در این حدّ هم از پول نفتی که مال مردم است نتوانند بهره‌مند شوند و دولت هرطور خواست آن را مصرف کند و بعد به همان بحران‌هایی دچار شویم که غرب از نظر اقتصادی دچار شد. آقا! این یک موضوع بسیار ساده‌ای است که پول مردم را به مردم بدهند تا خود مردم برای آن تصمیم بگیرند و این‌قدر تحقیر و تهدید نکنند و یقه‌ی مردم را به دولت گره نزنند
و مردم را تملق‌گوی دولت کنند. مردم یارانه نقدی شان را به دولت ببخشند تا دولت بتواند ۲۰۰ میلیارد تومان به فوتبالیست های تیم پرسپولیس بدهد و آن ها بتوانند خودروهای ۸۰۰ و ۹۰۰ میلیون تومانی بخرند؟

۹۳/۰۱/۲۵ موافقین ۰ مخالفین ۰

نظرات  (۱۳)

سلام خدا قوت جالب بودش... در ضمن مشتاق دیدار ...

لطفا در نرمش "اعتدال" داشته باشید!

نقل است که فردی نماز نمی­خواند، دوستش به او اعتراض کرد که چرا نماز نمی­خوانی، گفت: خداوند خودش در قرآن فرموده: «لا تَقْرَبُوا الصَّلاةَ»، دوستش گفت آیه قرآن این­گونه است که: «لا تَقْرَبُوا الصَّلاةَ وَ أَنْتُمْ سُکَارَی»، آن فرد در پاسخ گفت: خدا پدرت را بیامرزد چه کسی توانسته به تمام قرآن عمل کند که من دومی باشم!

http://jalili0151.blogfa.com
۲۵ فروردين ۹۳ ، ۲۳:۵۰ فانوس جزیره ...
سلام علیکم
تفکر مشایی چی هست ؟
چرا مشایی ؟
پاسخ:
سلام خداوند بر شما
راستش مشایی و انتخاب کردم چون در این چند سال تمام اسلحه ها به سمتش چرخید و از بستن هیچ تهمت و افترایی به ایشان کوتاهی نشد و هیچ تریبونی به ایشان داده نشد! با اینکه یک مسئول دولتی بودند!
و به بهانه ای واهی رد صلاحیتشان کردند!
حرف هایش را نصفه پخش می کردند!
ما هم می توانیم نصف یک آیه را بگوییم و معنی را کلا تغییر دهیم(مثل همین مثالی که سید در نظر قبلی زدند) و آن ها با فایل های سخنرانی مهندس مشایی چنین کردند!
راستش بنده هم تا چند سال پیش باایشان آشنا نبودم و تصویر مبهمی از ایشان در ذهنم بود نمی دانستم حرف های اطراف را باور کنم یا خیر و نمی دانستم حقیقت چیست!
تا اینکه اصل فایل های سخنرانی های ایشان را تهیه کردم ...
بدون اغراق عرض می کنم تفکر ایشان تفکر امام خمینی است. اسلام ناب امام خمینی یا صحیفه ی نور امام را  مطالعه بفرمایید و با سخنان مهندس مشایی تطبیق بدهید...

سلام

جالب بود.

الان قرار است یارانه به دست مستحقان واقعی یعنی سرمایه دار تولید نکننده برگردد.

روحانی مچکریییییم

یا زهرا(س)

سلام

جالب بود.

الان قرار است یارانه به دست مستحقان واقعی یعنی سرمایه دار تولید نکننده برگردد.

روحانی مچکریییییم

یا زهرا(س)

سلام
به روز هستم.
http://modafeanhaghighat.blogfa.com/
یا زهرا(س)[گل]
سلام.
با "فراق کربلا سوزانده جانم را"  به روزیم...
چند خط دلنوشته و یه شعر کوتاهه

منتظر حضور شما و نظرات زیباتون در مورد این مطلب هستم...

التماس دعای فراوان

یا علی مدد
۲۹ فروردين ۹۳ ، ۲۰:۳۹ میلاد علیدوست
سلام خدمت شما...ایشالا در سلامتی کامل به سر ببرید
با موضوع{عدم انطباق با مقتضیات زمان(رویکردی اشتباه به توانایی اسلام در حل مشکلات جدید جامعه جهانی) درخدمتم
.موفق باشید
۳۰ فروردين ۹۳ ، ۲۱:۵۵ بهاری (مبشر بهاران)
سلام دوست عزیز
بخدا زبونم مو درآورد از بس این روزها «ساده ترین هدف هدفمندی یارانه ها» رو در حد «نسبیت انیشتین» توضیح دادم، اما بازم بعضیا میگن:«یارانه از اسمش معلومه! :یارانه! یعنی یاری به کسی که نداره!» (اوج استدلالو!) بخدا اینجور موقعها بخصوص وقتی از نزدیکترین افراد اینو میشنوم، نمی دونم سرم رو هم بکوبم به دیوار حالم خوب میشه یا نه!

اگر با یک همچین تعریفی حضرات معزز حاضر شده باشن حکم بدن که دیگه باید فاتحه اسلامو خوند! امیدوارم کسانی که رفتن و تشریح کردن و این احکامو دریافت کردن، یکم بهتر استدلال کرده باشن براشون...

البته فاتحه اسلام، خیلی وقت پیش خونده شده! همون موقع که بزرگترین و انقلابی ترین و پاکدست ترین (=اسلامی ترین) دولت اسلامی دنیا، منحرف نامیده شد!

به امید بهار...
التماس دعا...
پاسخ:
سلام و درود خداوند بر شما دوست عزیز
اسلام پابرهنگان و تازیانه خوردگان و اسلام فقرای دردمند(دولت نهم و دهم)، اسلامی است که نابودکننده ی اسلام رفاه و سازش و تجمل و التقاط و مرفهین بی درد است.
پابرهنگان باید بسیج شوند و دست در دست هم فاتحه ی اسلام سرمایه داری مدرن را بخوانند! هرچند این اسلام آمریکایی هیچ بنیه و اساسی ندارد ولی برخورد با این منافقان بسیار کار سختی است.
نباید سریع ناامید شویم بلکه باید با انرژی بیشتری فرهنگ سازی کنیم روی فرهنگ اسلام ناب کار کنیم و در خودمان پیاده سازی کنیم آن وقت زندگی ساده ی خودمان در راستای اسلام ناب خودش میشه فرهنگ سازی.
باید اسلام ناب را به جهانیان معرفی کنیم. الان زمانی است که با توجه به سخنان رهبر باید مرزهای اسلام ناب را از اسلام آمریکایی جدا کنیم واضح و روشن کنیم و فرهنگ ناب را گسترش بدیم.
البته برخی ها با منحرف نامیدن دولت اسلامی و خدمتگزار و مردمی و پاکدست و انقلابی و ولایتی و بهاری ، فاتحه ی خودشان را خواندند!
درود بر بهار
یاعلی
نگاه دو رئیس جمهور به مردم(احمدی نژاد و روحانی)
1)احمدی نژاد:مردم هر چه در فرم یارانه بنویسند مورد تایید است چون مردم ایران راستگو و صادق هستند و بر مبنای نوشته های مردم ما یارانه را تقسیم میکنیم.
2)روحانی:برای کسانی که دروغ در فرم یارانه بنویسند /طبق قانون جریمه در نظر گرفته شده است.3 برابر مبلغ یارانه که حالا گرفته اند.
۳۱ فروردين ۹۳ ، ۲۳:۵۸ بهاری (مبشر بهاران)
سلام
بله عزیز حق با شماست!
درد دلی کوچک بود... یا علی ع
پاسخ:
بله دلمان واقعا پر است پناه می بریم به امام زمان عجل الله
آدرس وبلاگتان را می فرستید؟
سلام
با پوستر دکتر احمدی نژاد بر سر مزار شهید علمدار ساری به روزم  در وبلاگ www.jalili0151.blogfa.com
هراس چپ و راست از فراگیر شدن نام احمدی نژاد
احمدی نژاد تکلیف محور، سال ۹۳ برای ۹۶ برنامه ریزی نمیکند ..

به هر روی تا اسفند94 و بالاتر از آن خرداد 96 زمان زیادی مانده و چه بسا خیزش طوفان های مردمی که از ثبت نام هدفمندی یارانه ها آغاز شده است تا آن زمان بساط بسیاری از جریانات سیاسی را برچیده باشد که خدا در همین نزدیکی هاست و صدای قدمهای مهدی فاطمه به گوش میرسد که إِنَّ مَوْعِدَهُمُ الصُّبْحُ أَلَیْسَ الصُّبْحُ بِقَرِیبٍ
در www.jalili0151.blogfa.com
۰۷ ارديبهشت ۹۳ ، ۲۰:۲۹ میلاد علیدوست
سلام باموضوع {سیاسی کردن عــــلم} و با سیاست زدگی مانع پویایی علم در حوزه های علمیه و مراکز دانشگاه و...در خدمتم
موفق باشید


ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">