حامیان تفکر اسفندیار رحیم مشایی

آخرین مطالب
پیوندها

هوالبصیر

 

جریان «فتنه» و «نفاق»، برای پیشبرد اهداف شوم خود، نیاز به  «تاکتیک تحریف» دارد. تحریف حقایق و واقعیت ها!

 

می گویند و می نویسند:« نهضت زنده است،  چون هاشمی زنده است»!

یعنی هاشمی رفسنجانی از نهضت بزرگتر و ریشه ی نهضت است.یعنی این انقلاب و این نظام، به شخص قائم است! این از عقاید اسلام امریکائی است. از سال 68 تا کنون، جریان پیچیده ی نفاق و فتنه، درصدد بوده تا هاشمی را شناسنامه ی انقلاب و ستون نظام معرفی نماید؛

در اسلام ناب محمدی(ص)، ریشه ی انقلاب اسلامی و نهضت اسلامی، امام خمینی است، چرا که او «ولی فقیه» بوده و حجت خداست! نه یک شخص! رکن رکین انقلاب اسلامی، ولایت فقیه است که همان حکومت اسلامی می باشد. حکومت با امام و امت معنا می یابد.

کانون انقلاب اسلامی، قلب تپنده ی ولی فقیه است... و صحنه ی انقلاب اسلامی، قلوب پاک ملت...

این حرف - « نهضت زنده است،  چون هاشمی زنده است» - دقیقا مخالف عقاید توحیدی اسلام ناب بوده و عین شرک به خداست!!

دقت کنید:

  جمله ی امام خمینی در صحیفه نور جلد 7 ، صفحه ی 495 ، در پیامی به تاریخ 5 خرداد 1358 چنین است:

«بدخواهان باید بدانند هاشمی زنده است، چون نهضت زنده است».

این سخن بدان معناست که هاشمی تا وقتی که در صراط مستقیم انقلاب اسلامی و نهضت باشد، زنده است؛ وگرنه زنده نخواهد بود.

هاشمی رفسنجانی، در قبال این تحریف آشکار، سکوت نموده؛ پس این تحریف را تایید کرده و از آن راضی است.

این دقیقا مصداق بارز « یحرفون الکلم عن مواضعه» می باشد که خداوند از تبعات آن در سوره ی مبارکه ی «مائده - 13» هشدار داده و از آن تحذیر فرموده است.

امام خمینی(ره) می نویسند:«اگر وهم و "شیطنت" ملکه شد و باطن و سریره اش دارای ملکات شیطانیه شد،از قبیل خدعه، تقلب، نمیمه، غیبت، صورت غیبیه و ملکوتش صورت یکی از شیاطین است به مناسبت آن. » تبیان – جلد 44 – صفحه ی 200 و 201 .

دقت کنید:

«نباید کشور ما را با کشورى از جهان سوم که مثلاً سى و یا پنجاه میلیون جمعیت دارد، مقایسه کرد. بسیارى از کشورها هستند که شاید جمعیت آنها به اندازه‌ى جمعیت کشور ما و یا بیشتر از آن باشد؛ اما آن کشورها قدرت ملت ما را ندارند. علت این است که متأسفانه حکومتهاى فاسد در بسیارى از این کشورها مردم را از صحنه خارج کرده‌اند و براى آنها شأنى قایل نیستند و قدرت به مردم متکى نیست و با آنها سروکار ندارد؛ بلکه به دولتمردان و رؤسا و مسؤولان کشور قائم است!

در کشور ما ملت در صحنه است و خودش را صاحب مملکت و مدافع ارزشهاى انقلاب و کشور مى‌شناسد و خود را از مسؤولان جدا نمى‌داند؛ لذا در این‌جا، قدرت متعلق به مسؤولان و دولتمردان نیست؛ بلکه قدرت جنبه‌ى عمومى دارد و متعلق به مردم است؛ مسؤولان هم به پشتیبانى مردم و - از همه مهمتر - به ایمان و توکل به خدا متکى هستند. هر فرد و جمعیتى از این عامل برخوردار باشد، در هیچ میدانى احساس شکست نخواهد کرد. ما این سرمایه‌ها را داریم، و همین سرمایه‌ها بود که ده سال ملت ما را در سخت‌ترین مراحل مبارزه نگهداشت و بر دشمن غالب کرد و پیش برد.»

امام خامنه ای . 15/4/1368

شاهدیم که امپراطوری احزاب، دقیقا ضد آن چیزی که امام می فرمایند – که همان معارف ناب انقلاب اسلامی است – عمل می کنند!

جریان شرک و نفاق و فتنه، در صحنه ی کشورمان، هاشمی را در مقابل «مقام ولایت فقیه» قرار داده و در تلاش است که حکومتی پنهان داشته باشند و این حقیقت را محدود و در نهایت نابود نماید.اما...

ومکروا و مکرالله والله خیــر الماکرین.

والسلام . علیرضا نهری
۹۲/۱۲/۱۲ موافقین ۰ مخالفین ۰

نظرات  (۳)

۱۲ اسفند ۹۲ ، ۱۹:۵۲ پسر انحرافی
سلام .
بازم مثل همیشه .
خدا قوت .
یا علی
 زنده باد بهار
ببخشید من بقول روحانی بیسوادم.  شرایط رسیدن به درجه شیخ الاسلامی٫ حجت الاسلامی و آیت اللهی و مرچع تقلید بودن چیست؟ آیا همه آیت الله ها و مراجع مجتهد هم هستند؟ و یک سوال کلیتر: تا آنجا که من میدانم این القاب در قرآن کریم نیامده.اولین بار این عناوین چگونه و توسط چه کسانی بوچود آمد؟
پوزش از گرفتن وقتتان.
۱۳ اسفند ۹۲ ، ۱۶:۵۹ محسن نوروزی
سلام
ضمن خداقوت به دوستان انقلابی و مکتبی لطف کنید این مطلب "جایگاه و اهمیت علوم انسانی در بین سایر علوم در رسیدن به حکومت جهانی الله" را مطالعه فرمایید و نظر دهید.

http://jn-jangenarm.blog.ir/1392/12/10/Jaygahe%20Olom%20Ensani%20Dar%20Residan%20Be%20Hokomate%20Jahanie%20Allah

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">